10.11.2011

NOTD: Moody Model von H&M

Heute ist mir nach etwas kräftigem, und da ich den Lack noch nie ausprobiert hab, hier nun der petrol-färbige Moody Model von H&M. Ich hab mit H&M-Lacken nur begrenzte Erfahrung bisher, aber für einen Preis von ca. 3,50 Euro bekommt man einen guten Lack. Der Auftrag ist nicht ganz stressfrei, da der Lack etwas zähflüssiger ist, als ich es gewohnt bin, aber es geht. Mit zwei Schichten deckt er perfekt.
Leider erscheint der Lack auf dem Foto bläulicher, als er ist; bei Tageslicht würde das kräftige Petrol-Grün sicher besser zur Geltung kommen.
Als Überlack hat mir der O.P.I. Top Coat gedient, über den ich bald einen eigenen Beitrag schreiben werde.
Ich hab ihn zum ersten mal benutzt, und ich habe nur Lob: schnell getrocknet, ebnet kleiner Patzer beim Farblack aus und kleidet den Nagel in Hochglanzoptik :)



Kommentare:

  1. Danke, hab mich gleich als Leserin angemeldet :)

    Ich habe noch nie einen Nagellack von H&M ausprobiert, wenn's günstig sein soll greif ich meistens zu essence..

    http://bellezzalibri.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  2. Super, wer grade einen Blog eröffnet hat, möchte ja auch Leser haben :-)

    Hab den Lack übrigens grade ablackiert, und er hat meine Nägel verfärbt, das ist mir überhaupt noch nie passiert. Werd diesen Lack bestimmt nie mehr tragen...

    AntwortenLöschen
  3. Wow echt tolle Farbe!!
    gglg Janine

    AntwortenLöschen
  4. Great blog right here! Also your website a lot up fast!

    What host are you the use of? Can I get your associate hyperlink for your host?
    I desire my web site loaded up as quickly as yours lol

    My web page smoke stop

    AntwortenLöschen
  5. Yesterday, while I was at work, my cousin stole my apple ipad and tested to see if it can
    survive a 25 foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My apple ipad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is completely off topic but I had to share it with someone!


    Have a look at my web page ... tobacco e-liquids

    AntwortenLöschen
  6. Pretty section of content. I just stumbled upon your web site
    and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account
    your blog posts. Anyway I will be subscribing to your
    feeds and even I achievement you access consistently rapidly.


    Have a look at my page: e-cigaret

    AntwortenLöschen
  7. Write more, thats all I have to say. Literally,
    it seems as though you relied on the video to make your
    point. You definitely know what youre talking about, why waste your
    intelligence on just posting videos to your blog when you could
    be giving us something enlightening to read?

    my web page; http://alasbarricadas.org/ateneo/index.php?title=Usuario:KatherinS

    AntwortenLöschen
  8. Hi to every body, it's my first visit of this weblog; this blog carries amazing and in fact fine data in support of visitors.

    Feel free to surf to my webpage; cheap nicotine cartridges

    AntwortenLöschen
  9. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to
    say that I've really loved browsing your weblog posts. After all I'll be subscribing
    in your feed and I hope you write again soon!

    Review my site: nicotine juice

    AntwortenLöschen
  10. I like the valuable info you provide to your articles.
    I'll bookmark your weblog and check once more here regularly. I am rather certain I'll be told
    plenty of new stuff proper here! Good luck for the next!


    My page - e-cigaret

    AntwortenLöschen
  11. Howdy! This blog post couldn't be written any better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I am going to send this article to him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!

    Also visit my blog post; el cigaret

    AntwortenLöschen